Ontdek hoe strategische beslissingen effectiever worden door digitalisering!
Voeg DGTL toe
Starten doen we zo!
Wil jij weten hoe je de volgende stap kan maken met digitalisering in je bedrijf? Met ons 5 stappenplan ben je op de juiste weg. Wil je het zelf doen? dat kan!
Je klanten vinden je digitaal, via een zoekmachine of via je website. Hoe gebruiken ze je digitale zichtbaarheid?
Veel bedrijven voeren gegevens digitaal in, dit gebeurt vaak in verschillende systemen. Typ jij wel eens gegevens 2x in?
Klanten willen graag zelfredzaam zijn. Kunnen jullie klanten al voorraad posities zien?
Bij een garantie of certificaat op je product of dienst is het nodig om terug te kijken, inclusief een onderhoudslogboek. Hoe traceerbaar zijn jullie producten en diensten?
IOT, sensoren en platformen verzamelen data van het gebruik van je product. Kunnen jullie klanten al inloggen op het product dat ze gekocht hebben?
Praktisch starten met digitaliseren maken wij graag ook LEUK. Geen technisch geneuzel en lastig vakjargon. Vanuit businessmodellen en business rules denken in kansen, met 3 workshops weet je wat je wil gaan bereiken. Ben jij ook op zoek naar de DGTL coating, de digitale schil, voor je dienstverlening, product of proces? dan ben je bij ons aan het juiste adres. Wat ons betreft is fase 1 DGTL bewustzijn. Laat je informeren en start samen met ons je eerste project.
hingWil jij ook je laten inspireren om de DGTL coaching om je product of dienstverlening te passen? Kom naar onze paskamer.
Het digitaliseringstraject. We werken je businessplan uit met de logische digitaliseringsonderdelen. Je heb in deze fase de mogelijkheid om je product of dienst te transformeren met een digitale jas. Deze extra toegevoegde waarde moet in je organisatie gaan landen, en hiervoor geven we je handvatten om dit te presenteren en in je organisatie je collega’s te inspireren.
Digitaliseringsscan is een product van BuroFlevo
Welke insteek heb jij? Ben je financieel onderlegd dan is Excellence of Operations een belangrijke aanvang. Ben je een sales persoon dan denk je in relaties en kansen. Voeg dit samen in een goede database en breng deze data naar je klant toe met een app, en je krijgt een gelukkige klant.
Play
Play
Play
Previous
Next